Ürünümü iade etmek istiyorum, iade prosedürü nelerdir?
Yurtiçi İade Prosedürü: online olarak iade talebinizi sistem üzerinden oluşturduktan sonra ( üyeliksiz alışverişler için [email protected] adresine mail göndermeleri gerekmektedir ) teslim aldığınız kutu ve faturayla birlikte anlaşmalı olduğumuz ( MNG Kargo ) kargo firması üzerinden ücretsiz iade işlemi gerçekleştirebilirsiniz.
İade ettiğiniz ürün adresimize ulaştığı süreçten itibaren 14 iş günü içerisinde ücret iadeniz gerçekleştirilicektir.
Anlaşmalı Olduğumuz Kargo : MNG Kargo
İade adresimiz : DEREKIZIK MAH. ŞELALE CAD. NO: 63 - İÇ KAPI NO: - KESTEL/ BURSA
İade Şartları ; Satın aldığınız ürünü kullanılmamış, etiketi koparılmamış ve satılabilirlik özelliğini yitirmemiş olması koşuluyla teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.
Değişim yapabiliyor muyum?
Ürünlerinizi 14 gün içerisinde bizlere ulaştırarak ücretsiz olarak değişim sağlayabiliriz. ( Farklı bir ürün ile ürün değiştirmek isterseniz ürününüz karşı ödemeli olarak tarafınıza ulaştırılacaktır )
Siparişimi kaç günde iade edebilirim?
Siparişinizi ürününüzü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içerisinde anlaşmalı olduğumuz kargolar aracılığı ile tarafımıza ulaştırarak iade edebilirsiniz.
Hangi durumlarda iade kabul edilmez?
Herhangi bir şekilde kullanılmış ve tekrar satılamıyacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmez.
İade yapmak istiyorum, kargo ücreti öder miyim?
Yurtiçi iadelerinizi anlaşmalı olduğumuz kargo firmaları ile ( MNG Kargo ) göndererek ücretsiz iade işlemi sağlayabilirsiniz.
Siparişimi iptal etmek istiyorum. Ne yapabilirim?
Siparişinizin iptal işlemini gerçekleştirebilirsiniz. Talebiniz ile ilgili xx numaralı Müşteri Hizmetlerimize ulaşabilir veya [email protected] e-posta adresimize sipariş numaranızla birlikte durumu açıklayan bir e-posta atabilirsiniz.
Ayrıca sevk edilmemiş durumda olan siparişlerinizi, sipariş detayınızda buluna " SİPARİŞİMİ İPTAL ET " butonuna basarakta iptal edebilirsiniz.
.
Kapıda ödeme yaptım. İade ücreti hesabıma ne zaman yansır?
Banka bilgileriniz bize doğru ve eksiksiz ulaştıktan sonra 14 iş günü içerisinde iade işleminiz gerçekleştirilecektir.
İade ücreti kredi kartıma ne zaman yansır?
İade işleminiz onaylandığı takdirde 14 iş günü içerisinde hesabınıza yansır.
İptal ettiğim ürünlerin siparişini yeniden verebilir miyim?
Sipariş vermek istediğiniz ürünlerimiz stoklarımızda bulunuyor ise yeniden sipariş verebilirsiniz.
Yurtdışından alım gerçekleştiren müşterilerimizin iade talep etmeleri durumunda ürünlerinin kargo ücretini ödemesi koşulu ile iade işlemi başlatabilirler.
Yapılan iadeyi hesabımda göremiyorum. Ne yapmalıyım?
[email protected] e-posta adresimize konuyu açıklayıcı bir mail göndermenizi yeterli olucaktır, süreç araştırılıp aynı mail üzerinden tarafınıza konu hakkında bilgi paylaşılıcaktır.
Kredi kartıma iadem taksit ile yapılıyor. Ne yapabilirim?
Ödemenizi kredi kartınıza taksit seçeneği ile yaptığınızda, ürün bedeli taksit adedi kadar bölünerek her ay kredi kartınıza iade edilecektir. Bu prosedür, stato.com.tr tarafından değil, bankanız tarafından belirlenmiştir.
Internet Explorer tarayıcısının 9.0 ve daha eski sürümlerini desteklememekteyiz. Web sitemizi doğru görüntüleyebilmek için tarayıcınızı güncelleyebilirsiniz, güncelleyemiyorsanız başka bir tarayıcıyı ücretsiz yükleyebilirsiniz.
Sizlere en iyi alışveriş deneyimini sunabilmek adına sitemizde çerezler(cookies) kullanmaktayız. Detaylı bilgi için Kvkk sözleşmesini inceleyebilirsiniz.